Кошик
35 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (67) 569-61-94
Вишиванки MEREZHKA
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Рядки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Політика обміну і повернення товару: * Обмін і повернення товару можливий в термін до 14 днів з моменту відправлення посилки; * Обов'язковою умовою обміну товару є: відсутність слідів використання, наявність фірмової етикетки і ярлика, цілісність упаковки і комплектації, товарний вигляд. Порядок обміну і повернення товару: 1. Надіслати товар Новою поштой. Одержувач: Волошин Володимир, тел. +380682064656, Хмельницький відділення Нової пошти № 8; 2. Повернення і обмін товару належної якості здійснюється за рахунок покупця; 3. Повернення і обмін товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця; 4. Після відправки товару повідомте нам номер транспортної накладної і вкажіть на який товар робимо обмін або повернення, а так же напишіть причину обміну або повернення товару; 5. Всю інформацію обов'язково відправити нам на електронну пошту yana.merezhka@gmail.com; 6. Обмін товару або повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів, після отримання посилки від вас! Приємних і усвідомлених покупок! Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у поважному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner